Zdravlje
Putno zdravstveno osiguranje
Nove destinacije, prekrasni krajolici, zanimljive kulture - tko ne bi volio sve to doživjeti? Ipak, kako bi putovanje na Vašu destinaciju iz snova prošlo bez dodatnih komplikacija, dopustite nam da se pobrinemo za Vašu sigurnost.
Pokriće Merkur putnog zdravstvenog osiguranja vrijedi u cijelom svijetu, a prilikom ugovaranja sami odabirete visinu osigurane svote i dodatna pokrića.
Bez obzira odlučili se na godišnju policu ili pojedinačnu, uživajte u trenutku, a sigurnost na putovanju prepustite nama.
Neka Merkur putno osiguranje bude Vaš pouzdan suputnik
Niska premija
Pokriće
Popust
50% popusta
Putuje bezbrižno, a pokrića odaberite prema vlastitim potrebama
Imate li pitanja ili želite više informacija?
Kontaktirajte nas!
Česta pitanja
-
Što je putno zdravstveno osiguranje?
Putno zdravstveno osiguranje obuhvaća pokriće za slučaj hitne medicinske pomoći koja je potrebna zbog bolesti osiguranika ili posljedica nesretnog slučaja za vrijeme privremenog boravka u inozemstvu i neophodni transport u Republiku Hrvatsku (tzv. repatrijacija) zbog potrebe navedenog medicinskog tretmana.
-
Gdje se trebam javiti ako se dogodi osigurani slučaj?
Ako Vam je na putu hitno potreban liječnik, u slučaju nezgode ili iznenadne bolesti trebate nazvati APRIL CROATIA ASSISTANCE na telefonski broj +385 72 000 006. Telefonski broj naveden je na Vašoj polici osiguranja. Podaci koje će od Vas tražiti APRIL CROATIA ASSISTANCE su: ime i prezime, starosna dob, broj police osiguranja, država i grad u kojem se nalazite, broj telefona s kojeg zovete. Ako je osiguranik sam podmirio nastale troškove, potrebno je da od Merkura zatraži refundaciju tako da ispuni obrazac Prijava štete putnog osiguranja te ga s originalnim računom za plaćene troškove liječenja i popratnom medicinskom dokumentacijom pošalje na adresu: Merkur osiguranje d.d., Ulica kneza Ljudevita Posavskog 31, 10000 Zagreb.
-
Koja dodatna pokrića mogu ugovoriti uz putno zdravstveno osiguranje?
Uz dnevno putno osiguranje moguće je ugovoriti kratkoročno osiguranje od nezgode i gubitka prtljage. Osiguranje od nezgode nudi naknadu za slučaj trajne invalidnosti i smrti zbog nezgode za vrijeme putovanja. Osiguranje gubitka prtljage je osiguranje koje nudi naknadu štete zbog oštećenja ili uništenja prtljage za vrijeme putovanja.
-
Postoji li ograničenje na broj putovanja tijekom godine?
Ne, godišnje putno zdravstveno osiguranje vrijedi za neograničen broj putovanja tijekom godine, uz uvjet da pojedino putovanje ne traje dulje od 28 dana.
-
Što napraviti u slučaju neuspješnog plaćanja premije bankovnom karticom?
Prilikom ugovaranja, premija se plaća isključivo bankovnom karticom. U slučaju bilo kojeg oblika neuspješnog plaćanja, molimo Vas kontaktirati banku/izdavatelja kartice. Merkur osiguranje d.d. nema utjecaj na novčane transakcije između banke/izdavatelja kartice i korisnika kartice/vlasnika računa.
U slučaju neuspješnog plaćanja bankovnom karticom, proces izdavanja ponude/police je prekinut. Kako bi ponuda/polica bila ispravna i valjana potrebno je proces ugovaranja ponoviti. Molimo Vas kontaktirajte Merkur osiguranje d.d. 0800 360 360.
Moglo bi Vas još zanimati
Sigurnost 500%
Potpuno sigurni u svojoj avanturi života uz Merkur Sigurnost 500% - naše osiguranje od nezgode! Odaberite optimalan paket za sebe i budite bezbrižni na svakom koraku.
Više o Sigurnost 500%Dopunsko osiguranje
Dopunsko zdravstveno osiguranje prvi je korak u brizi za zdravlje. Osim klasičnog pokrića participacije, otkrijte i našu DZO Plus policu koja Vam omogućava i korištenje kućne njege te ostvarivanje bolničke dnevnice.
Više o dopunskom osiguranju