Zdravlje
Dopunsko zdravstveno osiguranje
Prvi korak u brizi za zdravlje je polica dopunskog zdravstvenog osiguranja. Uz dopunsko osiguranje ostvarujete pokriće participacije za korištenje različitih zdravstvenih usluga (primjerice primarna zdravstvena skrb, stomatološke usluge, fizikalna terapija, izdavanje lijekova i druge).
Ostvarite sigurnost za kvalitetu svojeg života uz Merkur dopunsko zdravstveno osiguranje.
Svi klijenti koji ugovore policu Merkur dopunsko ili dopunsko Plus zdravstveno osiguranje od 01.11.2024. dobit će mogućnost besplatnog korištenja Modus Health Card mobilne aplikacije na godinu dana - redovna godišnja cijena u slobodnoj prodaji iznosi 48€.
Zašto odabrati Merkur dopunsko zdravstveno osiguranje?
Pokriće participacije
Brza i jednostavna prijava štete
Dodatne uštede uz Merkur App
Izbor pokrića po Vašoj mjeri
Merkur dopunsko zdravstveno osiguranje
Odaberite razinu zaštite prilagođenu Vašim potrebama
U Merkur osiguranju možete birati između dvije police dopunskog osiguranja - klasičnog Merkur dopunskog zdravstvenog osiguranja i Merkur dopunskog Plus osiguranja. Obje police uključuju klasično pokriće participacije u troškovima primarne zdravstvene zaštite, dok dopunsko Plus polica sadrži i pokrića Kućne njege te Bolničke dnevnice.
Imate li pitanja ili želite više informacija?
Kontaktirajte nas!
Česta pitanja
-
Koja je razlika između dopunskog i obaveznog zdravstvenog osiguranja?
Obvezno zdravstveno osiguranje provodi Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje, a obvezne su se osigurati sve osobe s prebivalištem u Hrvatskoj. Obveznim zdravstvenim osiguranjem svim se osiguranim osobama osiguravaju prava i obveze iz obveznog zdravstvenog osiguranja. Dopunsko zdravstveno osiguranje je dobrovoljno zdravstveno osiguranje koje pokriva obavezno sudjelovanje osiguranika u troškovima zdravstvene zaštite do pune cijene zdravstvene zaštite iz obaveznog zdravstvenog osiguranja.
-
Što je Merkur dopunsko Plus zdravstveno osiguranje?
Merkur Dopunsko Plus je poseban paket koji osim pokrića iz Dopunskog zdravstvenog osiguranju nudi osiguranje bolničke dnevnice i osiguranje kućne njege.
-
Kako postupiti ako ne prolazi iskaznica dopunskog (Plus) osiguranja?
Ako se dogodi da iskaznica dopunskog osiguranja ne prolazi (npr. tehničke poteškoće) te da je osiguranik sam platio participaciju, potrebno je da osiguranik zatraži izdavanje računa na svoje ime i prezime te od Merkur osiguranja d.d. zatraži povrat plaćenog iznosa. Zahtjev se može podnijeti putem e-maila, Merkur aplikacije ili putem pošte. U slučaju slanja putem e-maila ili pošte, potrebno je popuniti obrazac "Prijava osiguranog slučaja dopunskog zdravstvenog osiguranja (participacija).
-
Što je digitalna iskaznica dopunskog (Plus) zdravstvenog osiguranja?
Merkur osiguranje omogućava svojim osiguranicima dopunskog osiguranja digitalnu iskaznicu dopunskog i dopunskog Plus zdravstvenog osiguranja, kojom osiguraniku dokazuje status osiguranika davatelju usluge. Digitalna iskaznica dopunskog i dopunskog Plus zdravstvenog osiguranja dostupna putem Merkur aplikacije.
-
Što je Merkur aplikacija?
Merkur osiguranje, potaknuto sve većim trendom digitalizacije i ubrzanim načinom života, svojim korisnicima putem Merkur aplikacije olakšava korištenje zdravstvenih usluga i ostvarivanje pogodnosti. Putem Merkur aplikacije dostupna je digitalna iskaznica dopunskog zdravstvenog osiguranja, refundacija troškova dopunskog (i dodatnog) zdravstvenog osiguranja te Merkur bonus program, koji nudi pogodnosti i popuste za korištenje proizvoda i usluga. Merkur mobilna aplikacija dostupna je za mobilne uređaje na Google Playu i App Storeu, a registrirati se možete uz kod dobiven s Vašom policom osiguranja.
-
Što ako izgubite svoj pristupni kod za Merkur aplikaciju?
U slučaju gubitka pristupnog koda, pošaljite upit putem e-maila na app@merkur.hr i u najkraćem mogućem roku dostavit ćemo Vam ponovo Vaš pristupni kod.
-
Što napraviti u slučaju neuspješnog plaćanja premije bankovnom karticom?
Prilikom ugovaranja, premija se plaća isključivo bankovnom karticom. U slučaju bilo kojeg oblika neuspješnog plaćanja, molimo Vas kontaktirati banku/izdavatelja kartice. Merkur osiguranje d.d. nema utjecaj na novčane transakcije između banke/izdavatelja kartice i korisnika kartice/vlasnika računa.
U slučaju neuspješnog plaćanja bankovnom karticom, proces izdavanja ponude/police je prekinut. Kako bi ponuda/polica bila ispravna i valjana potrebno je proces ugovaranja ponoviti. Molimo Vas kontaktirajte Merkur osiguranje d.d. 0800 360 360.
Moglo bi Vas još zanimati
Merkur aplikacija
Kao Merkurov osiguranik uživajte u pogodnostima Merkur aplikacije. Preuzmite besplatnu aplikaciju, registrirajte uz Vaš osobni kod i koristite popuste i pogodnosti kod brojnih fitness i lifestyle partnera.
Više o Merkur Apphealth4me Premium
Samostalno odlučujte o svome zdravlju uz Merkur health4me Premium dodatno zdravstveno osiguranje. Osnovni dio paketa omogućava Vam liječenje u privatnim zdravstvenim ustanovama do ugovorenog limita. Uz to, uključeni su paketi Nezgoda i Zdravlje Plus osiguranje u osnovnoj varijanti.
Više o dodatnom osiguranju