Česta pitanja

Pronađite odgovore na najčešća pitanja vezana za ugovaranje Merkur putnog zdravstvenog osiguranja putem webshopa!

  • Čemu služi putno zdravstveno osiguranje?
    add close

    Putno zdravstveno osiguranje nudi pokriće za slučaj hitne medicinske pomoći koja je potrebna zbog bolesti osiguranika ili posljedica nesretnog slučaja, uključujući bolničko liječenje, prijevoz do bolnice ili u mjesto boravka i drugo, ambulantno liječenje (izvanbolničko liječenje), lijekovi, zavoji, medicinska pomagala i neophodna pomagala za hodanje propisana od strane liječnika, bolničko liječenje te troškove hitnog prijevoza do najbliže bolnice, operacije i s njima povezani troškovi, stomatološki tretman u slučaju akutne zubobolje, troškovi medicinski nužnog i propisanog prijevoza osiguranika i jedne osobe u pratnji iz inozemstva u RH, u slučaju smrti osiguranika, dodatni troškovi transporta posmrtnih ostataka u RH ili dodatni troškovi za pogreb u mjestu smrti ali maksimalno do 3.500 EUR, pruža se pokriće troškova bolničkog liječenja i troškovi nužnog i propisanog prijevoza osiguranika u domovinu uslijed oboljenja od Covid 19.

  • Što nije pokriveno ovim osiguranjem?
    add close

    Osiguranjem nije pokriveno liječenje kroničnih bolesti i raka osim hitnih mjera za spašavanje života ili za ublažavanje akutne boli osiguranika, bolesti i nezgode koje su rezultat rata i ratu sličnih događaja, bolesti ili nezgode izazvane pod utjecajem alkohola, narkotika, samoranjavanje, uslijed psihičkih poremećaja, troškovi vezani uz porod i trudnoću osim akutnih komplikacija pod uvjetom da nije prošao trideseti tjedan trudnoće, kozmetički tretmani, boravak u toplicama i sanatorijima, rehabilitacija, fizioterapija, troškovi proteza, treninzi i natjecanja ukoliko nije posebno ugovoreno i plaćena uvećana premija.

  • Što je moguće dodatno ugovoriti?
    add close

    Dodatno je moguće ugovoriti osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i gubitka prtljage za vrijeme boravka u inozemstvu (samo uz policu dnevnog putnog osiguranja).

  • Mogu li osiguranje ugovoriti kada sam već na putu?
    add close

    Ne, osiguranje se ugovara isključivo prije puta i prelaska granice RH.

  • Kada trebam platiti osiguranje?
    add close

    Osiguranje se plaća isključivo prije puta. U slučaju da premija osiguranja nije plaćena, ugovor o putnom osiguranju smatra se nevažećim.

  • Što moram učiniti kada se razbolim ili sam imao nezgodu na putu?
    add close

    Potrebno je nazvati SOS telefon (0-24h): +385 72 000 006 (April Croatia assistance Zagreb), +385 1 3639 009, assistance@hr.april.com. Također, možete sami otići k liječniku i platiti trošak te dostaviti račun za refundaciju troška.

  • Vrijedi li polica u cijelom svijetu?
    add close

    Polica može vrijediti za cijeli svijet, ali i bez SAD, Kanade i Japana, odaberite opciju koja Vam treba.

  • Često putujem na službena putovanja, mogu li ugovoriti policu koja traje godinu dana?
    add close

    Da, postoji polica koja traje godinu dana, ali je maksimalno izbivanje po jednom putovanju 28 dana. U slučaju da je predviđen duži boravak u inozemstvu (npr. 3 mjeseca bez povratka u RH), potrebno je ugovoriti pojedinačno osiguranje.