Povodom najdepresivnijeg dana godini, u centru Zagreba provodila se jedna sretna kampanja

Povodom najdepresivnijeg dana godini, u centru Zagreba provodila se jedna sretna kampanja

 

Već drugu godinu za redom Merkur osiguranje odgovorilo je najdepresivnijem danu u godini – srećom, osmijehom i poklonima. I ove se godine službena maskota Merkur osiguranja, prigodnog naziva „Happy“, prošetala širim centrom grada Zagreba i prolaznicima već svojom pojavom izmamila osmijeh na lice. Osim osmijeha, svim prolaznicima koji su uočili Happyja, podijeljeni su i prigodni pokloni, a oni najkreativniji imali su priliku osvojiti glavni poklon - wellness tretman u Merkur Lifestyle centru. 


Inače, treći ponedjeljak u siječnju smatra se najdepresivnijim danom u godini. Nakon što prođe svo blagdanska blještavilo ljudi, suočeni sa svojim novogodišnjim odlukama, i praznim novčanicima, lako padnu u depresiju ili u ovom slučaju u tzv. medijski poznat „Blue Monday“. No i ove je godine Merkur osiguranje siječanjsku depresiju odlučilo pobijediti upravo – srećom. 


Kako se ove godine trebalo izboriti i s kišom koja je neumorno padala većinu dana, ovogodišnjoj „Happy kampanji“ priključio se i Merkur Lifestyle centar koji je zajedno s Merkur osiguranjem kroz igru darivanja poklanjao jedan od bogatih wellness tretmana. Postoji li bolji bijeg od kišnog ponedjeljka nego onaj koji uključuje wellness tretman koji u trenu briše svaki trag depresije i lošeg raspoloženja?
Inače „Happy kampanja“ dio je projekta „Merkur osiguranje osigurava i osmijeh“ #MerkurZaOsmijeh. Naziv kampanje, kao i same maskote, nije slučajno odabrano. Merkur osiguranje svojim klijentima pruža cjelovitu sigurnost u svim fazama života koja omogućuje bezbrižan i ispunjen život, kako bi bili jednostavno - happy. 


Osim „Happy kampanje“ kroz godinu u planu su i druge aktivacije koje jednako tako imaju za cilj odagnati loše raspoloženje, ali i potaknuti prolaznike na razmišljanje o sigurnosti svoje sreće. Uz dobro osiguranje svih faza života bit ćemo mirniji i opušteniji, a samim time će nas i sreća lakše pronaći. Kroz „Happy kampanju“ cilj je potaknuti sreću i pozitivno razmišljanje kao također i najbolji alat u prevenciji mnogih bolesti. 
Upravo tom preventivnom segmentu Merkur osiguranje posvećuje u svojim uslugama i proizvodima veliki dio vremena i pozornosti. Merkurovi fit4life preventivni programi, kao jedni od dodatnih pogodnosti dodatnog zdravstvenog osiguranja health4me Premium, ističu se, ne samo kao jedan od oblika zaštite zdravlja, nego i način života koji se bazira na preventivi. Klijenti mogu birati između četiri ponuđena programa - Classic, Fitness, Relax ili Food. Preventivni aspekt Merkur osiguranje podiglo je na višu razinu otvorivši i vrata Merkur Lifestyle Wellness centra kao centra koji svim svojim klijentima na jednom mjestu pruža potpuno i cjelovito wellbeing iskustvo. 


Merkur osiguranje posljednjih godina, zahvaljujući kvaliteti programa i konkurentnosti, ostvaruje brz rast privatnih zdravstvenih osiguranja pružajući tako svojim klijentima cjelokupnu zaštitu. Prepoznati su po svojem individualnom pristupu svakom klijentu i kreiranju najboljeg rješenja prilagođenog određenom trenutku. 


                                

                               

                               


Preuzmite priopćenje za medije

Fotografija 1

Fotografija 2

Fotografija 3

Fotografija 4

Fotografija 5

Fotografija 6

Fotografija 7

Fotografija 8


Kontakt za medije:
Ivana Maksimov Ivanković
Stručnjak za odnose s javnošću
T: +385 1 6308-320
M: +385 91 444 5269
ivana.maksimovivankovic@merkur.hr