e-komunikacija
Sve informacije o Vašoj polici osiguranja u Vašem elektroničkom sandučiću!
Klasična pošta nerijetko se zagubi, a papirnati računi i obavijesti stvaraju nepotreban nered u Vašem domu. Kako bismo olakšali i ubrzali razmjenu svih potrebnih informacija o Vašim policama osiguranja, od sada nudimo mogućnost prijave na elektroničku komunikaciju. Osim primanja različitih obavijesti vezanih za ugovorene police osiguranja, klijenti koji se prijave na e-komunikaciju, elektronski će primati i račune za plaćanje premije osiguranja (e-uplatnice).
Komunicirajmo digitalno i ekološki osviješteno
Kako bismo komunicirali još brže i uz još manje papirologije, za e-komunikaciju se možete prijaviti kroz nekoliko jednostavnih koraka.
-
Prijava za e-komunikaciju
Slanjem e-mail na info@merkur.hr ili pozivom na besplatni info telefon 0800 360 360 uputite zahtjev za e-komunikaciju (u zahtjevu navedite ime i prezime te broj jedne važeće Merkurove police osiguranja).
-
Potvrda e-maila
Na mail adresu koju ste naveli u zahtjevu zaprimit ćete e-mail s linkom za prijavu na e-komunikaciju.
-
Proces potvrde
Kako biste potvrdili svoj e-mail, kliknite na link „Potvrda“ unutar zaprimljenog e-maila i u prikazanom ekranu upišite tražene podatke (željenu e-mail na adresu na koju ćete primati komunikaciju, OIB i broj bilo kojeg aktivnog ugovora o osiguranju)
-
Eco-friendly izbor
Sva komunikacija vezana za Vaše police osiguranja (uplatnice i obavijesti) nakon potvrde stizat će na Vaš e-mail.
Važno je naglasiti da se odabirom e-komunikacije mijenja postojeći način plaćanja. Klijenti koji imaju ugovoreno plaćanje putem SEPA izravnog terećanja ili kreditnih kartica, odabirom e-komunikacije za plaćanje svojih polica počet će primati e-uplatnice.
Na sva dodatna pitanja vezano za e-komunikaciju ili proces prijave, spremno će Vam odgovoriti naši djelatnici Odjela podrške kupcima slanjem upita na info@merkur.hr ili pozivom na besplatni info telefon 0800 360 360.