1 Čuvaj svoje resurse! Kad dugoročno pretjerano mučiš svoju snagu volje, ona će oslabiti. Ponavljanjem i doziranim preopterećenjem ipak ju je moguće trenirati – baš poput mišića!

2 Izbjegavaj zamke snage volje: primjerice, ne koristi apeliranje na vlastiti razum ili kad ono što želiš učiniti vidiš kao žrtvu. Također ne koristi to da budemo „strogi prema sebi” – moraš se osjećati ugodno kad želiš svladati svoju lijenost.

3 Postavi si cilj. Samo ako znaš zašto želiš svladati samog sebe i što točno želiš time postići, to ćeš i uspjeti.

4 Ne odlučuj previše. Tko planira svoj uspjeh u malim koracima, taj prije izdrži do cilja!

5 Zamisli kako ćeš izgledati i kako ćeš se osjećati kad postigneš svoj cilj. Predoči si konkretnu situaciju.

6 Napravi plan! I to plan koji je ostvariv – dakle, plan koji sadrži i svladavanje recidiva i koji je izgrađen s obzirom na cilj.

7 Napravi plan u slučaju nužde! Ako znaš kako iznimno možeš sagorjeti svoje kalorije i u stanu, ne moraš čekati lijepo vrijeme.

8 Potraži si uzore koji te motiviraju. Svejedno je li to David Beckham, Jamie Oliver ili Stephen Hawking – uvijek postoje ljudi koji su davali uzor da je i nemoguće moguće.

9 Budi iskren prema sebi! Ne koristi ako se zavaravaš. Ako želiš markirati trening, trebaš si predočiti posljedice. Ako pojedeš pločicu čokolade, ne trebaš reći „Nema veze, ionako je to bila samo mala pločica”, nego „Sad će mi biti potreban još jedan dan više da ostvarim svoj cilj”.

10 Provjeri svoje postizanje cilja. Kad si postaviš male međuciljeve, lakše se raduješ kad postigneš te ciljeve.