Stara poslovica kaže kako je smijeh najbolji lijek. Ipak, obzirom na zatrpanost svakodnevnim obavezama nerijetko se zaboravimo istinski nasmijati. Bez obzira smijali se u nekom smiješnom trenutku ili smijeh potaknuli namjerno, naše tijelo neće znati razliku, a svejedno će osjetiti benefite.

Sa željom da se spoji praksa joge i smijanja u jedinstvenu vježbu za tijelo i duh, kreirana je joga smijeha (engl. laughter yoga).
Prvi se puta joga smijehom počela spominjati u prošlom stoljeću, odnosno 1995. godine u Indiji. Tamošnja doktorica i zaljubljenica u jogu Madan Kataria željela je omogućiti ljudima da meditiraju kroz smijeh, a to je postigla kreiranjem vježbi zahvaljujući kojima će se ljudi početi spontano smijati.
 

„Joga smijehom nije ništa drugo nego priprema tijela i uma za sreću“, izjavila je svojedobno Kataria
 

I dok je sve krenulo s tek nekoliko entuzijasta, spremnih isprobavati nove načine vježbanja ove drevne vještine, danas postoji preko 8000 klubova diljem svijeta u kojima možete isprobati ovu vrstu joge. Kao i druge vrste, i joga smijehom utječe na dobrobit našeg organizma te služi kao ispušni ventil za opuštanje stresa, ali i borbu protiv depresije te potiče na pozitivno razmišljanje.
 

Ukoliko nemate studio s mogućnošću ovakve joge u blizini, osnovne vježbe poput tapkanja prstima ispred srčane čakre i smijanja „ho, ho, ho“ i „ha, ha, ha“ ili lupkanja nogama o pod uz smijanje „hu, hu, hu“. Ipak, najbolji se efekt postiže u grupi. Osim što ćete biti okruženi s dodatnom pozitivnom energijom, sigurno ćete trening završiti s osmjehom na licu, a možda i novim poznanstvima. 

 

Izvor: Studentski.hr/Yogajournal.com