I dok nas je pandemija koronavirusa primorala da vrijeme što više provedemo u sigurnosti doma, nastalu situaciju možemo okrenuti u svoju korist! Zasigurno ste se mnogo puta našli u situaciji da se želite prijaviti na oglas za određenu poziciju, no nedostaju vam neka znanja ili vještine. Ili trenutno radite na određenoj poziciji i način na koji obavljate određeni posao želite podignuti na višu razinu, a ipak nikako da ulovite dovoljno vremena za pristupiti tečaju ili posjetiti konferenciju koja bi vam omogućila nova saznanja o području kojim se bavite.

Vremena većina trenutno ima na pretek, a srećom mnoge web stranice i tvrtke nude besplatan pristup svojim sadržajima.

Online eventi

Svjesni smo da su zbog trenutne situacije otkazana sva velika događanja u zemlji i svijetu. Kako sudionike ne bi ostavili uskraćene za saznanja o novim trendovima u 2020. Adobe je odlučio svoj godišnji summit ustupiti svima i to u potpunosti besplatno. Za gledanje videa koje su pripremili govornici, potrebno je registrirati se na Adobe-ovu stranicu i jednostavno odabrati područje ili područja koja vas najviše zanimaju. Slično je učinio i Salesforce Connections.

Bez obzira odlučili se za jedan od predloženih evenata ili pronašli neki koji vam više odgovara, preporuka je da se pokušate ponašati što je sličnije moguće kao da ste fizički prisutni. Drugim riječima, pokušajte kroz grupne chatove upoznati sudionike, povezati se s kolegama iz istog područja te aktivno postavljati pitanja na panelima koji to omogućavaju.

Webinari dostupni svima

Odličan način za dolazak do aktualnih informacija iz područja kojim se bavite su webinari. Većina je koncipirana kroz period od sat vremena u kojemu se stručnjak za pojedinu temu bavi aktualnim stanjem i trendovima. Poneki webinari organizirani su uživo, što vam daje mogućnost da postavljate pitanja i aktivno raspravljate o temi.

Trenutno najpopularnije stranice s mogućnošću besplatnog pregledavanja webinara su sljedeće:

Neke su svoj sadržaj učinile besplatnim za vrijeme trajanja epidemije, dok je kod drugih i inače dovoljna samo registracija za besplatan pristup sadržaju.

Prigodno je za spomenuti i kako spomenuti Hubspot osim webinara nudi i tzv. Hubspot academy u kojoj možete pregledati različite besplatne tečajave, a za neke je moguće dobiti i certifikat. Besplatno učiti možete i na platformama poput Googla i Facebooka, koje kroz Digitalnu garažu i Facebook blueprint korisnicima daju uvid u tajne oglašavanja na društvenim mrežama.

Izbora je zaista mnogo, a za početak će biti dovoljno odabrati jedan od ponuđenih prijedloga ili se upustiti u avanturu samostalnog istraživanja ponude na Google-u.

Sretno u potrazi i usvajanju novih znanja!

 

Izvor: Hubspot, Google Digitalna Garaža, Adobe.com, fastcompany.com