Kako radni dan odmiče, nerijetko smo u potrazi za međuobrokom koji će nas razbuditi, ali i dati dovoljno energije za obavljanje svih radnih zadataka. Ukoliko želimo i da taj međuobrok bude zdrav i nutritivno prihvatljiv, važno je voditi računa o omjeru proteina i masti koje odabrana grickalica sadrži. Bez obzira tražite li slatku, slanu ili kremastu poslasticu, sastavili smo popis prijedloga zdravih međuobroka s kojima ćete brzo zaboraviti na glad.

Sjemenke i oraščići

Ukoliko tražite jednostavan i zasitan zalogaj, razmislite o nabavci vlastite zalihe sjemenki i orašastih plodova. Sjemenke su pune proteina, a orašasti plodovi, osim proteina, sadrže i dobre masti koje nas razbuđuju i lako pokreću. I jedne i druge lako je skladištiti i uvijek u ladici možete imati vrećicu u zalihi. Bilo da se odlučili za bundevine i suncokretove sjemenke ili pak indijske oraščiće, pistacije, orahe i lješnjake, važno je zapamtiti kako ipak ne treba pretjerivati u konzumaciji.

Suho voće i voćni čipsevi

Tražite li pak slatki međuobrok, predlažemo vam suho voće. Odlično je  u kombinaciji s grčkim jogurtima i cimetom, a dodatno obogaćuje i već spomenutu dozu orašastih plodova. Osim voćnih šećera, suho voće sadrži i tijelu neophodna vlakna. Druga zdrava varijanta koju voće može ponuditi su i čipsevi od voća, među kojima je najčešći onaj od jabuka. Baš kao i suho voće, dehidracijom zadržavaju u sebi voćne šećere, no mnogo su zdraviji izbor od klasičnih čipseva.

Čokolada

Iako većini čokolada nije prva asocijacija kada govorimo o zdravim međuobrocima, ona itekako može biti dobar saveznik u vraćanju energije. Naravno, ne govorimo o klasičnim čokoladama, već onima s visokim udjelom kakaa. Kakao je odličan izvor magnezija, a tek nekoliko kockica tamne čokolade idealan su slatki snack.

Svježe voće

Zasigurno smo svi u djetinjstvu barem jednom na pitanje „Ima li što slatko?“ dobili odgovor „Imaš voća!“. Stoga, sljedeći puta kada poželite nešto slatko između obroka, sjetite se da je voće dosta kvalitetna i hranjiva užina. Jabuke, kruške, banane ili bilo koja druga sezonska voćka zasladit će vas prirodnim voćnim šećerima i odagnati pomisao na one manje zdrave inačice međuobroka.

Kolačići od riže

Baš kao i čipsevi od voća, kolačići od riže nepravedno su zanemarivana užina. Osim što su financijski povolji i kalorijski su prihvatljiva opcija za utažiti potrebu za hranom između obroka. Ukoliko vam se ne sviđa standardni okus kolačića, možete ih obogatiti preljevom od tamne čokolade ili s malo maslaca od kikirikija.

Osim spomenutih, kao dobra alternativa međuobroku mogu poslužiti i različite energetske pločice, koje je moguće izraditi i kod kuće. Koju god opciju odabrali zapamtite - u međuobrocima je važno uživati umjereno!

Izvor: self.com, healthline.com