Osim ako niste profesionalni sportaš ili istinski zaljubljenik u fitness te ako Vam je i inače potreban dodatan poticaj za vježbanje, rekreaciju po ljetnim vrućinama zasigurno biste najradije preskočili. Ipak, ako ste do ljeta uhvatili ritam vježbanja i želite nastaviti samo Vam nedostaje malo motivacije, možda ju pronađete u sljedećim redovima. 

Dosljednost i planiranje

Većina fitness portala složit će se da, kada je motivacija za trening u pitanju, ključna stavka jest planiranje. Odredite si kojim danima želite vježbati i koliko mu vremena namjeravate posvetiti. Kako biste se lakše držali predviđenog rasporeda, vrijeme za trening označite u svojim kalendarima, a ukoliko je potrebno, postavite alarm na mobitelu ili nekom drugom pametnom uređaju. Uz to, prilikom planiranja odredite si ciljeve koje želite postići i držite se zacrtanoga!  

Osim planiranja vremena namijenjenoga za tjelovježbu, motivirati Vas mogu i bliske osobe. Udružite se s dobrim i pouzdanim prijateljem i budite jedno drugome podrška i motivacija prilikom treniranja. Osim što ćete paziti da onaj drugi ne preskoči trening, treniranje u paru uvijek je zanimljivije, a znamo onu staru koja tvrdi kako vrijeme brže prolazi u dobrom društvu. 

Promjena okoline

Unatoč vrućinama, vlazi i sparini, ljetno vrijeme idealno je za istražiti mogućnosti vježbanja izvan uobičajene dvorane. Tako primjerice, umjesto na traci, trčati možete i u prirodi. Ili svoju uobičajenu fitness rutinu tijekom ljeta možete zamijeniti aktivnošću specifičnom za ljetno razdoblje – plivanjem, odbojkom na pijesku, veslanjem ili planinarenjem. Velik broj mogućnosti nudi raznovrsnost potrebnu za održavanje tjelesne aktivnosti. Zašto baš ovog ljeta ne biste isprobali neki sport ili aktivnost o kojoj odavno razmišljate? Bitno je odvažiti se! 

Prehrana je i ljeti ključna

Bez obzira na godišnje doba, prehrana u sportu uvijek igra bitnu ulogu. Tijekom ljeta preporuča se konzumirati laganiju hranu i posebnu pozornost usmjeriti na održavanje zadovoljavajuće razine hidratiziranosti tijela. Drugim riječima, voda i napitci bogati elektrolitima trebali bi postati neizostavni tijekom i nakon fizičke aktivnosti. 

Što se samog vježbanja tiče, mnogi stručnjaci preporučuju da tijekom ljeta prepolovite vrijeme vježbanja. Tako umjesto 60 minuta, vježbati možete 30 minuta, ali za jednako dobre rezultate potrebno je pojačati intenzitet vježbanja. 

Za kraj..ili početak vježbanja!

Za lakše ustrajanje u rutini ne zaboravite i važnost dobrog i kvalitetnog sna. Osim što ćete pripremiti tijelo za sve napore, možda uspijete i ustati ranije te iskoristiti hladniji dio jutra za vježbanje. Također, kreiranje ljetne playliste može poslužiti kao dobra motivacija za vježbanje. U svakom slučaju, ne zaboraviti voditi brigu o vlastitom zdravlju, pridržavajte se standardnih uputa za vježbanje po vrućinama i iskoristite ljetno vrijeme baš onako kako Vam odgovara!