Donosimo Vam Merkur Summer Fitness by Jessica Monschein - uz ove vježbe kroz 13 tjedana lako ćete doći u dobru formu prije sezone godišnjih odmora. Sve što trebate je motivacija i dobra volja, budući da se vježbe mogu izvoditi bilo gdje i to uz vlastitu tjelesnu težinu.

 Prve pripreme za ljetnu sezonu kod onih najupornijih počinju već u siječnju, dok većina nas ipak čeka zadnji trenutak za pripremu tijela za ljeto i plažu. Uz uravnoteženu prehranu, bogatu voćem i povrćem, proteinima i ugljikohidratima, redovita tjelovježba ključna je za fit-look kojemu većina teži. 

Kako bismo Vam olakšali, u suradnji s fitness trenericom Jessicom Monschein donosimo Vam seriju jednostavnih vježbi pomoću kojih će u svega 13 tjedna Vaše tijelo biti spremno za ljeto i plažu. Najbolje od svega je što ne morate odlaziti u teretanu te Vam nije potrebna dodatna oprema - ove se vježbe mogu izvoditi bilo gdje, a Vaše tijelo će poslužiti kao partner u vježbanju. 

Jessica running
Joel Kernasenko

Prije nego krenete....

Prije nego se upustite u avanturu i započnete pripremati svoje tijelo za ljeto zapamtite sljedeće: 

  1. Ne zaboravite se zagrijati! Prije tjelovježbe potrebno je pripremiti mišiće vježbama za zagrijavanje. Možete otrčati kraću rutu ili napraviti nekoliko jumping jacksa! 

  2. Za optimalne rezultate preporuča se vježbati tri puta tjedno po 30 minuta

  3. Vježbe je potrebno izvoditi pravilno, i to kroz dva do tri seta i 10 do 20 ponavljanja u svakom setu

  4. Ukoliko imate zdravstvenih poteškoća i niste sigurni jesu li ove vježbe prikladne za Vas, svakako se posavjetujte s doktorom ili profesionalnim trenerom