Nakon ljetnog zatišja, jesen obično donosi povratak uobičajenog dnevnog rasporeda, a zadatci se iz dana u dan gomilaju. I dok smo mislima još barem djelomično na godišnjem odmoru, u realnost nas nerijetko vrate zaboravljene obaveze. Bez obzira prilagođavate li se tek povratku u ured ili već odavno želite uvesti red u svoje obaveze,  donosimo prijedloge besplatnih aplikacija za organizaciju zadataka i obaveza.

Trello

Aplikacija koja svakako zaslužuje biti na samom vrhu popisa jest Trello. Riječ je o besplatnom alatu dostupnom u desktop, online i mobilnoj verziji, tako da je izgovor za „neorganiziranje“ teško pronaći. Za razliku od drugih aplikacija, besplatna verzija ove nudi mnogo opcija, dok plaćenom verzijom dobivate tek nešto naprednije funkcije. Posebno ju se preporuča koristiti za organizaciju i vođenje projekata, budući da omogućava sistem administratora i korisnika, zahvaljujući kojemu jedna osoba može nadgledati napredak u izvršavanju zadataka svih članova tima. Bez obzira koristili ju timski ili solo, pomoći će Vam organizirati sve Vaše obaveze, a korištenje je i više nego jednostavno.

Any.do

Any.do ruši sve rekorde kada je u pitanju dostupnost, budući da ga možete koristiti u čak 15 verzija – od onih za Android i iOs, preko pametnih satova do online verzije. Any.do koncipiran je kao to-do aplikacija, u kojoj svoje obaveze raspoređujete po kreiranim listama. Osim toga, obaveze je moguće ubaciti i u kalendar te na taj način detaljnije pratiti njihovo izvršavanje, a u slučaju da ipak nešto niste uspjeli upisati, bojite se da biste bez obzira mogli zaboraviti ili vam treba dodatna motivacija, možete si postaviti i podsjetnik.

Todoist

Slično kao i Any.do, a i kao što samo ime govori, Todoist će Vam pomoći napraviti najrazličitije vrste listi za zadatke. Liste možete podijeliti na kategorije vezane za primjerice posao i privatne obaveze, unutar čega možete kreirati liste koje se odnose na specifične aktivnosti. Osim toga, program će Vam automatski sortirati obaveze i prema danima, odnosno krajnjem roku na koji ih je potrebno izvršiti. Osnovna verzija je besplatna, a Premium verzija je među jeftinijima i iznosi tek $3 mjesečno!

Evernote

Zadnja na našoj listi zasigurno će se svidjeti svim ljubiteljima postnote-a. Uz Evernote svoje ćete papiriće čuvati digitalno, a organizirati ih možete po danima, tjednima, mjesecima ili obavezama. Osim što Vam pomaže zapamtiti sve obaveze, Evernote korisnicima nudi već pripremljene kategorizirane obrasce za upisivanje obaveza, troškova i bilješki. Uz to, nudi i opciju WebClipper pomoću koje u svoje zabilješke možete dodati i linkove na web stranice, a praktična će Vam biti i Evernote kamera kojom npr.možete uslikati račune, a program će automatski izvući troškove. Uz to, Evernote je dostupan i offline, tako da ne morate brinuti čak i kada ostanete bez pristupa Internetu.

 

Kao bonus, na našu smo listu dodali Pocket. Iako nije riječ o aplikaciji koji ćete koristiti za organizaciju svojih dnevnih, tjednih ili mjesečnih obaveza, riječ je o aplikaciji koja Vam u današnje vrijeme itekako može biti od koristi. Uz Pocket (džep) možete spremiti sve one poveznice, članke, linkove za videe koje namjeravate kasnije pogledati. Uz to, možete dodati različite podsjetnike i organizirati spremljene poveznice prema željenim kategorijama.

 

Izvori: clean.email/best-organization-apps, gentleman.hr, laptop.hr, lifehack.org