Stara poslovica kako je zdravlje naš najveći blagoslov uvijek je aktualna, a posebice posljednjih mjeseci. Ipak, nevezano uz trenutnu situaciju, zdravlje nikada ne smijemo uzimati zdravo za gotovo. Ali, iako smo svi toga svjesni, najčešće reagiramo tek kada dođe do problema. Stoga, nemojte dopustiti da se dovedete u neugodne situacije jer je uvijek bolje spriječiti nego liječiti, a uz ovih pet stavki to više nije upitno.

 

1. Počastite se sistematskim pregledom

Polagano nam se bliži kraj godine i sada je zaista idealno vrijeme da sebe stavite na prvo mjesto. Pripreme za blagdane i darivanja već su nam svima u mislima, ali učinite iznimku i darujte sami sebe odlaskom na sistematski pregled. Realno, postavite sami sebi pitanje – kada ste posljednji puta odradili cjelokupni sistematski pregled? Možda vas muče neke tegobe koje uporno stavljate sa strane, ali sada je vrijeme da ih riješite uz pomoć stručne osobe. Nakon odrađenog sistematskog, dobit ćete pravu situaciju svog zdravstvenog stanja i dodatnu motivaciju za rad na sebi. Merkur osiguranje vam nudi dvije opcije. Možete odabrati između klasičnog sistematskog pregleda ili spojiti ugodno s korisnim i kombinirati sistematski pregled u wellness hotelu. Ova opcija je idealna za sve nas koji sa svojevrsnim strahom odrađujemo ovakav tip pregleda, nagrada u vidu wellnessa uvijek je dobra, zar ne?

Doctor and patient at Merkur osiguranje Wellife polyclinic
Konzultacije tijekom pregleda u poliklinici

 

2. Fizička aktivnost za dušu i tijelo

Svi znamo kako je znanstveno dokazano da fizička aktivnost ima jednake benefite za naše duševno i tjelesno zdravlje. Vježbanje nam podiže raspoloženje i energiju, pomaže kod prevencije brojnih bolesti, otpornosti na stres i sveukupno ima brojne dobrobiti za naše zdravlje. Na vama je da odlučite koji tip aktivnosti želite ukomponirati u svoj životni ritam. Vježbanje u teretani i fitness programi idealna su opcija za svakoga tko se želi fokusirati na određeni tip vježbi pod iskusnim okom stručnjaka koji će vas naučiti kako izvoditi pravilno različite tipove vježbi. Ako imate dovoljno samokontrole i discipline, vježbajte kod kuće minimalno dva puta tjedno. Za fizičku aktivnost u oazi vlastitog doma nije vam potrebna sva oprema iz teretane, već se snađite sa stvarima koje imate kod kuće. Boce napunite vodom i neka budu zamjena za bučice, stolovi i stolci vam također mogu poslužiti kao rekviziti.

Ako vas eventualno fizička ozljeda ili nedostatak mogućnosti  sprečava u vježbanju, nema opravdanja da ne iskoristite šetnje i aktivnosti na otvorenom. Jesen i rana zima predivan su dio godine za odlazak na planinarenje. Uz pristupačne i nezahtjevne staze prema, primjerice Sljemenu, ni potpuni amateri nemaju izliku da kažu kako im je prenaporno. Iskoristite vikende za odlazak iz grada i prepustite se ljekovitom učinku prirode. Park Kamačnik koji je udaljen samo sat i pol od Zagreba fantastična je opcija za ugodnu šetnju i uživanje u prirodu, a za one koji imaju malo više ambicija predlažemo odlazak na planinarsku rutu Snježnik ili Bjelolasicu. Bez obzira na koju rutu ste se odlučili, svakako se adekvatno pripremite uz odgovarajuće gojzerice i višeslojnu odjeću i nikako ne krećite na planinarenje bez minimalno dvije litre vode u ruksaku i nekoliko energetskih čokoladica.

 

3. Vrijeme je za relaksaciju uz wellness

Stres je naš najveći neprijatelj, a istovremeno i naša svakodnevica. A koliko god mu se pokušali othrvati,  jedan od najboljih načina kako se isključiti bar na jedan dan je počastiti se wellness tretmanom. Osim svakodnevnog stresa, wellness je odličan i nakon fizičkih napora poput vježbanja ili planinarenja kao idealna opcija za resetiranje uma i tijela. U wellness paketima vam se nude brojne mogućnosti poput masaža za relaksaciju, sauna i jacuzzi koji će vam napuniti baterije i pripremiti vas jednako psihički i fizički za nove aktivnosti, bilo poslovne ili privatne. Ova godina nam je pripremila puno toga, pa zašto se jednostavno ne bi odmaknuli od svega i prepustili pravom uživanju?


4. Prehrana kao najbitniji faktor

Dakako, nema zdravlja bez adekvatne prehrane, a jesen nam nudi nevjerojatne namirnice uz koje istovremeno jačate svoj imunitet i uživate u najukusnijim obrocima. Od povrća možete birati između brojnih namirnica koje imaju odličan utjecaj na zdravlje i jačanje imunološkog sustava. Primjerice, paprika koja smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti, a zbog vitamina B6 i folne kiseline dobra je za prevenciju ateroskleroze. Krastavac koji ljekovito djeluje na kožu, cikla koja poboljšava cirkulaciju i snižava krvni tlak, te patlidžan koji je dobar antioksidans i pomaže u snižavanju kolesterola. Repa potiče detoksikaciju, ubrzava otpuštanje štetnih tvari iz organizma, a jesenska kraljica bundeva jača imunitet, dobar je diuretik i sprečava zatvor. Voćna jesenska rapsodija donosi nam šljivu koja poboljšava koncentraciju, jača srce i imunitet te regulira probavu. Jabuka povoljno djeluje na probavni sustav, a grožđe pak povoljno utječe na živčani sustav. Dunja snižava kolesterol, štiti srce, poboljšava mokrenje, liječi prostatu, dok je kruška dobar izvor vlakana te povoljno djeluje na probavni i kardiovaskularni sustav. Mandarina je pak snažan antioksidans, pospješuje zacjeljivanje rana, pomaže kod artritisa, prehlade i gripe. Za najbolju kombinaciju namirnica i obroka, predlažemo savjetovanje s nutricionistom, ali i izradu plana prehrane te prema izboru i test intolerancije na hranu kao i analizu sastava koju nudi Merkur Premium polica.

Food on the table
Za zdravlje je bitna raznovrsna i kvalitetna prehrana
5. Osigurajte svoje zdravlje

Upravo uz Merkur Premium osiguranje s lakoćom možete uvrstiti prethodne četiri stavke u svoj raspored, bez brige i pretjeranih planiranja. Prepustite se stručnjacima uz Merkur fit4life program koji vam nudi vam sve kako bi na vrijeme spriječili, a ne liječili. Vrijeme je da uživamo u svakom danu, zar ne?

 

Izvor: zivim.gloria.hr

Detail from Wellife Polyclinic
Najbolju zdravstvenu skrb ostvarite uz Merkur health4me Premium dodatno zdravstveno osiguranje